pátek

Minulost, přítomnost, budoucnost

Odkaz na písničku tady :)

,,Ahoj, chtěl jsem ti říct, že se ti omlouvám. Omlouvám se ti za to, že jsem si myslel, že jsi jenom
malá holka a že by jsi mě nedokázala milovat tolik jako já tebe. Až dneska mi došlo jak jsem ti tím hrozně ublížil. Ještě jednou promiň." ani bych si neuvědomila, že brečím, kdyby nepřišel Ten z přítomnosti a nechytil mě kolem ramen se slovy:,, Copak se děje, proč pláčeš princezno?" Stále jsem plakala, ale ne kvůli tomu, že bych ho milovala a tohle byl můj sen. Bylo v tom něco jiného. Byla to noční můra. ,,Ten z minulosti mi napsal." po dvou letech si vzpomněl kluk, který mě ranil ze všeho nejvíce a já neměla slov. Nejradši byych počítač vyhodila z okna a schoulila se v objetí Toho z přítomnosti. Ten mě nikdy nenutil trpět. Byl to můj princ na bílém koni a já nechtěla, aby mezi náma něco Ten z minulosti pokazil.
     ,,Lásko, stále ho miluješ? I po těch letech?" jenom jsem se na něj podívala a objala ho. ,,Nemiluji. Celým srdcem miluji jenom tebe. On pro mě už nic neznamená. Jenom vzpomínky na bolest a utrpení." Ten z přítomnosti začal plakat. Byly to slzy štěstí a radosti. ,,Drahá, já už se bál, že mě vyměníš. Že se Ten z minulosti stane Tím z budoucnosti. Miluji tě." usmála jsem se a setřela mu slzy. ,,Však tě taky miluji." objala jsem ho s pocitem, že tenhle moment snad nikdo nezkazí a nikdy neskončí.
N♥

Žádné komentáře:

Okomentovat