čtvrtek

Je mi špatně!

https://www.youtube.com/watch?v=d0cy7BDQ8e4#t=29

Poslední dobou se nestačím divit všemu, co je kolem mně. To, jak všichni upozorňují na chyby ostatních, ale nedívají se na ty svoje. Neměli by náhodou všichni hledat ty chyby nejdřív u sebe? O ostatních říkat, jak mají miliony chyb, ale sobě žádnou nepřiznat? Není to trochu bezohledný a sobecký? Proč to děláte? Zvyšujete si ego? Děláte to jenom proto, že jste tak ubohý a potřebujete někomu ublížit? Sakra, zamyslete se už nad sebou..

Každý má chyby, ale ne každý si to dokáže přiznat. A není dokonalost právě v tom, že si ty chyby dokážete přiznat? To je hrdinství, ukázat, že víte o svých chybách a snažíte se je napravit .. A ne to, že budete jenom kritizovat ostatní, to je ubohost ..

Jsem naštvaná, ale taky trochu zklamaná, když vidím v jaké společnosti žiji. Ve společnosti hovad. Je mi špatně z toho, co vidím. Nejradši bych se někam zahrabala. Někam, kde nikdo není. A když už by tam někdo byl, byl to opravdu jenom úzkej okruh lidí. Lidí, co si tohle uvědomují a kteří mě za tenhle článek nepošlou do prdele.

Je mi opravdu upřímně jedno, jestli mě teď budete všichni nenávidět za můj názor. Klidně si mě ukamenujte, jenom se zamyslete sami nad sebou a nad tím, jak se chováte k druhým. Někdo si váš negativní názor může brát dost osobně a pro nikoho to není příjemný pocit. Opravdu se občas na sebe podívejte do zrcadla a zkuste vidět svůj charakter. Myslím, že pár lidí by se zhrozilo, kdyby místo své tváře viděli to, co mají v srdci. Kdyby viděli tu nenávist.
N.

1 komentář: